iam_fuzyhamid

[ thanks for the treat! ] . late lunch at 4.30 ? hehe kat Mee Tarik Warisan Asli lokasi : Rampai Business Park . rasa? not bad menu..tak banyak pilihan sebab? ada tempat mee tarik yang lebih nyumpp pada tekak sendiri . tapi semangkuk langsai jugak haha diakhiri dengan lemonade sejuk perghh . ok happy weekend uolls . food chinesemuslimfood igers instaphoto like4like bandofun myunicornlife candyminimal visualcrush bloggerkl bloggerMY FF l4l tagsforlikes followme likeforlike love instagood tbt goodfood instafood bloggervibes bloggerlife lifestyleblogger foodies umifuzydotcom blogumifuzy

5    57    10/20/2017
mrs fuzy hj hamid
Comments Count : 5
  • iam_fuzyhamid thanks kak for your recommendation, will try.. ๐Ÿ˜Š
  • ladyinredplanner you should! hehe kat KL Sentral pun ada n sedap jugak tu..pastu minum air teh dia tu..mmg terbaik
  • Kak iam_fuzyhamid saya masih belum sempat rasa mee tarik walaupun dah lama wujud, in shaa Allah ada rezeki nanti saya cuba ๐Ÿ˜‰
  • ladyinredplanner sedap gak mee tarik ni LZ tp tak byk pilihan mcm kat Mee Tarik Ramen Kungfu kat Tmn Melawati tu
  • Terus lapar nampak mee tarik Kak iam_fuzyhamid ๐Ÿ˜‹