umifuzy

[ Fun Learning Seeds ] : school holidays just around the corner . lets give your child a special holidays a meaningful with knowledge https://goo.gl/ukdYM7 . funlearningseeds seedsfortransformation learningisfun scoreAmastery masteryinaction SAM MIA schoolholidayprograms love children

11    53    11/20/2017
umifuzy
Comments Count : 11
  • bagusnya. aktiviti macam ni bnyk membantu anak kita. nak ajar sendiri kadang-kadang ada kekangan masa tu.
  • Bagus program ni utk anak2..
  • Byk program cuti sekolah ni...pilih je nk yg mana ๐Ÿ˜„
  • Best ni. Program utk ank cuti sekolah nnti
  • Menarik progm ni
  • Mesti untuk kanak2 yg dh sekolah kan...anak2 mommy belum sekolah lagi..klu ada nak juga hantar
  • Cuti sekolah ni banyak lah program cuti skolah
  • program best ni
  • Ramai yg nak isi program cuti sekolah bagus ada program mcm ni
  • Ibu bapa boleh lah plan hantar anak2 ke sini. Dok umah main hp je pun kan.
  • Untuk budak2 umur berapa sampai berapa ni kak?